Toggle navigation
HAKKIMIZDA
Hakkımızda
Yönetim Kurulu
Vizyon ve Misyon
Tarihçe
Bilgi Toplumu Hizmetleri
SEKTÖRLER
Finans
Finansal Teknoloji
Yazılım
Eğitim
İŞTİRAKLER
Turk Elektronik Para A.Ş.
TURK Finansman A.Ş.
TURK Filo Araç Kiralama A.Ş.
Momento Reklam ve Pazarlama Ticaret A.Ş
Eçözüm Bilgi Teknolojileri A.Ş
Turk Finansal Teknoloji A.Ş.
Random Yazılım Ltd.Şti.
Bir Dünya Eğitim Hizmetleri A.Ş.
MEDYA
Haberler
Medya İletişimi
KARİYER
MARKALAR
İLETİŞİM
Kariyer
Anasayfa
Kariyer
SATIN ALMA UZMANI
Genel Nitelikler
Üniversitelerin ilgili bölümlerinden önlisans veya lisans derecesine sahip olmak,
Satın alma süreçlerinde en az 1 yıl deneyimli olmak,
Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış olmak,
Aktif araç kullanmak,
Ankara’da ikamet ediyor olmak,
Genel Yetenekler
İnsan ilişkilerinde başarılı olmak,
Planlama ve organizasyon becerisine sahip olmak,
Sözlü ve yazılı iletişim kanallarını etkin bir şekilde kullanabilmek,
Problemler karşısında çözüm üretme yeteneğine sahip olmak,
Detaycı ve disiplinli çalışma sergilemek,
İşin Tanımı
Satınalma taleplerinin, teamwork üzerinde gerekli görevlendirmeleri oluşturmak, takibini sağlamak.
Satınalma taleplerinin, stok kontrolünü sağlamak.Stok olan ürün/hizmetlerin ilgili talebi yapan birim/kişi’ye tesliminin yapılmasını sağlamak.
Satınalma taleplerinin, stok olmaması durumunda distribütör veya tedarikçi firmalardan stok ve fiyat sorgulamak, karşılaştırmasını yapıp, düzenlemek.
Satınalma taleplerinin, kontrolü sonrası talebi yapmış birime göre Bütçe birimine onaya sunmak.
Bütçe onayı verilmemiş talepler için talep sahibi birim/kişiye bilgi vermek. Talep revizesi veya iptalini talep etmek.
Bütçe onayı alınmış satınalma talebinin fiyat ve uygunluk kontrolü sonrası alım onayına sunmak.
Alım onayı verilmiş satınalma talebinin ödeme yapılmasını sağlamak için ilgili finans birimine ödeme formunu iletmek.
Ödemesi gerçekleştirilmiş veya vadeli ödemesi olan ürün/hizmet teminin sağlanması için ilgili distribütör veya tedarikçi firmadan ürün gönderimini sağlatmak.
Distribütör veya tedarikçi firmadan alımı yapılmış ürün/hizmetlerin kontrolünün yapılmasını sağlamak.
Alımı yapılmış ürünlerin ayıplı olması durumunda ilgili satıcı ile iletişime geçip ilgili ürün/hizmetin iadesini veya değişimini sağlamak.
Alımı yapılmış ürün/hizmetlerin kontrolü sonrası ilgili ürün/hizmet faturasının gerekli muhasebe birimine teslimini sağlamak.
Alımı yapılmış ürün/hizmetlerin talebi yapan birim/kişi’ye tesliminin yapılmasını sağlamak.
Satınalma talepleri ve oluşması ihtimal talepler için firmalar ile görüşüp, ürün/hizmet seçimi üzerinde görüşme sağlamak.
Satınalma talepleri için satınalma birim yöneticisine bilgi vermek.
Kurum veya firmaların talep etmiş olduğu ürünler için distribütör veya tedarikçi firmalardan stok, fiyat bilgisi sorgulamak.
Kurum veya firmaların talep etmiş olduğu ürünler için teklif dosyası oluşturmak.
Kurum veya firmaların teklif dosyasına olumlu dönüş yapması sonrası ilgili alımın gerçekleştirilmesini sağlamak.
Yeni tedarikçiler araştırmak ve görüşmek.
Turuncu Holding A.Ş.
Turuncu Holding A.Ş.
Grup Şirketi:
Turuncu Holding A.Ş.
Web Sitesi:
www.turuncuholding.com.tr
Bulunduğu Şehir:
ANKARA
Açık Pozisyon:
1
İlan Tarihi:
07.05.2021 - 30.05.2021
Çalışma Şekli:
Haftaiçi: 08.30 - 18.00 Haftasonu: Yok
CV GÖNDER
İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKAMIZ
PAYLAŞ
CV GÖNDER
Ad Soyad Giriniz
E-Posta Adresiniz Giriniz
Lütfen geçerli bir e-posta adresi giriniz
GSM Giriniz
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca
Aydınlatma Metni
’ni okudum
İş başvurusuna ilişkin
Açık Rıza Metni
’ni okudum.
Açık Rıza Metni
'nde belirtilen şekillerde kişisel verilerimin işlenmesine ve paylaşılmasına onay veriyorum
*Göndereceğiniz CV içerisinde fotoğrafınızın da bulunması gerekmektedir.